فرماندار اشکذر تأکید نمود؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به مناسبت هفته کارآفرینی سمینار مهارت‌های کارآفرینی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در شهرستان اشکذر برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در سخنرانی خود در این مراسم اظهار داشت: بحث کار، کارآفرینی و اشتغال به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر جامعه‌ای قلمداد می‌شود چراکه ارتباط مستقیم با معیشت خانواده‌ها دارد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" اظهار داشت: هر خانواده‌ای یکی از مؤلفه‌های مهم موفقیت فرزندان خود را شغل خوب و معیشت مناسب می‌داند و در تلاش هست تا بسترهای لازم را برای رسیدن به این موفقیت فراهم نماید.

 

فرماندار اشکذر بابیان اینکه در شهرستان اشکذر با تلاش مجموعه دولت تدبیر و امید و کارگزاران نظام بسترسازی مناسب برای اشتغال به‌ویژه اشتغال پایدار صورت گرفته است خاطرنشان کرد: اشتغال دغدغه دولت و دولتمردان است اما بدون مشارکت مردم، نخبگان و جوانان به موفقیت‌های لازم نخواهد رسید.

 

شاه‌حسینی رعایت نکات زیست‌محیطی برای فراهم نمودن زمینه اشتغال و کارآفرینی در شهرستان را بااهمیت و لازم دانست و افزود: در همین راستا طی چند سال گذشته بسترسازی‌های مناسب جهت ایجاد اشتغال صنایع پاک و غیر آلاینده، صنایع تبدیلی و دانش‌بنیان در شهرستان صورت گرفته است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت حضور و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در فعالیت‌های مهم و حساس جامعه و از برگزاری سمینارها و کرسی‌های هم‌اندیشی حمایت کرد و بر ایجاد اتاق فکر به‌عنوان یکی از راهکارهای مناسب جهت استفاده از تجربیات افراد موفق تأکید نمود.