معاون سیاسی فرماندار اشکذر تاکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توجه بیشتر به مردم را مورد تأکید قرارداد و گفت: مردم به‌عنوان معیار و ملاک در اندیشه‌های امام خمینی (ره) همواره جایگاه والایی داشته‌اند و اکنون نیز رفع دغدغه‌های آن‌ها باید در دستور کار مسئولین باشد.

 

«محمد شیبانی» رفع مشکلات و مباحث اجتماعی مرتبط با مواد مخدر را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کنونی شهروندان برشمرد و عنوان داشت: شهروندان همواره از توزیع و خرده‌فروشی مواد مخدر در محلات ابراز نگرانی داشته‌اند و اکنون توجه به رفع این معضل اجتماعی ضروری است.

 

این مقام مسئول بابیان برخی اقدامات انجام‌شده در این خصوص تصریح نمود: اکنون بیش از هر زمان دیگری باید شرایط را برای جولان سوداگران مرگ دشوار کرد و انجام این مهم تنها با همکاری همگانی میسر و ممکن است.

 

نگاه ویژه به ظرفیت دانش آموزان و مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر موضوعات دیگری بود که شیبانی بر آن تأکید نمود و خاطرنشان کرد: در صورتی دستگاه‌های مسئول می‌توانند به وظایف خود عمل کنند که به اقیانوس مردم متصل شوند و لازمه تحقق این امر بهره‌مندی از ظرفیت‌های جامعه است.

 

وی بهره‌مندی از توان مردمی به‌منظور مبارزه صحیح و اصولی با پدیده مواد مخدر را مورد تأکید قرارداد و بر اهتمام بیشتر دانش آموزان نسبت به افزایش دانش و آگاهی از مضرات اعتیاد و شناخت انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی اصرار ورزید.

 

معاون سیاسی فرماندار اشکذر خطاب به فعالین اجتماعی نیز گفت: جامعه نیازمند برنامه‌های متنوع و شاد است و متولیان امر نیز ضروری است تا با درک این شرایط ضمن حفظ شئونات با اجرای برنامه‌های مفرح، نیازهای روانی شهروندان را پاسخ دهند.