به گزارش روابط عمومي فرمانداری شهرستان اشکذر، با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان آیین بزرگداشت شهدای گرانقدر عرصه مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از خانواده معظم آنها، به همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، در گلزار شهدای اشکذر برگزار شد.

هادی‌نسب فرماندار اشکذر در این مراسم ضمن قدردانی از عوامل برگزاری این مراسم و عرض خداقوت به نیروهای نظامی و انتظامی، مجموعه بهزیستی و کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: یکی از راه‌های تأثیرگذار در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اجتماعی کردن آن در راستای افزایش دانش عمومی است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اشکذر افزود: همه دستگاه‌های فرهنگی باید به میدان بیایند و با برنامه ریزی و انجام کارهای اصولی در راستای اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر مانند تولید محتوا، به فرهنگ‌سازی عمومی بپردازند.

"حسین هاتفی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز ضمن تقدیر از حضور مسئولان شهرستان در این مراسم، یاد و خاطره شهدا بویژه شهید علی‌محمد دهقانی و شهید عباس فلاح‌پورنسب از شهدای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اشکذر را گرامی داشت و افزود: مقابله و مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی یک دغدغه همگانی است و سپاه و بسیج برای توانمندسازی و آگاهی‌بخشی در این حوزه آمادگی دارد.

گفتنی است حسن ختام این مراسم عطرافشانی و غبارروبی از قبور شهدا بویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر و همچنین تجلیل از خانواده این شهدای والامقام بود.