سرپرست فرمانداری اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر با "هادی هادی نسب" سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات حوزه شهری اشکذر بحث و تبادل نظر نمودند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر ضمن عرض تبریک انتصاب هادی نسب به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر، گفت: از هشت فرمانداران گذشته ، آقای هادی نسب دومین فرماندار بومی شهرستان هستند که در این سمت قبول مسئولیت نمودند.

 

سید علی اکبر رضوانی اظهار داشت: فرصت مناسبی به وجود آماده تا  با همفکری فرماندار جدید که بومی شهرستان هستند و نسبت به منطقه شناخت کامل دارند، برنامه های کلان شهرستان در حوزه های مختلف پیگیری شود.

 

کاهش درآمد شهرداری اشکذر از محل مالیات بر ارزش افزود، لزوم استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی و درمانی، ملزم نمودن واحدهای صنعتی شهرستان در قبال مسئولیت اجتماعی شان، رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری شهرستان، لزوم برخورد با واحدهای آلاینده شهرستان، مباحث مرتبط با حوزه انتخابیه، تصویب طرح جامع شهر اشکذر و ارتقاء نمایندگی های شهرستان به اداره مستقل از جمله مهمترین محورهایی بود که هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر به آن پرداختند.

 

شهردار اشکذر ضمن ارائه گزارشی به تشریح وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری اشکذر پرداخت و ازاعلام آمادگی این شهرداری برای همکاری با مجموعه فرمانداری جهت انجام هرچه بهتر ماموریت های سازمانی این نهاد تاکید کرد.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر با بیان اینکه پتانسیل و ظرفیت های نهفته ای در شهرستان وجود دارد که هنوز بالفعل نشده اند، بر مدیریت صحیح و برنامه ریزی عملی و خردمندانه جهت استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد.

 

هادی هادی نسب ایجاد فضای تعاملی و روحیه وفاق، همدلی و تفاهم را برای توسعه، پیشرفت وآبادانی هر چه بیشتر شهرستان ضروری دانست و خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر گفت: لازم است برنامه محور باشیم و با دوری جستن از پرداختن به مسائل حاشیه ای و تمرکز بر موضوعاتی که توان های بالقوه شهرستان را بالفعل تبدیل می کند، در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم شهرستان گام برداریم.