فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر همراه با معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با "میثم فلاح" رئیس وکارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار اشکذر به دهم تیر ماه که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده اشاره و گفت: این روز فرصت مناسبی است تا به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن توجهی ویژه شود.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه شهرستان اشکذر با دارا بودن بیش از 600 واحد تولیدی و صنعتی دومین شهرستان صنعتی استان به شمار می رود، اظهار داشت: بازدید ماهنامه و هدفمند از واحدهای صنعتی شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات آنها از جمله موضوعات مهمی است که باید در اولویت این اداره باشد.

 

وی ضمن تبیین جایگاه مهم اداره صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از اعضای کارگروه رفع موانع تولید، نظارت بر تسهیلات و کارگروه اشتغال ، بر ارائه پیشنهادهای لازم درخصوص رفع موانع تولیدی واحدها و پیگیری در جهت اجرایی شدن سیاست گذاری و برنامه ریزی های کلان مرتبط با صنایع شهرستان تاکید کرد.

 

فرماندار اشکذر نظارت مستمر بر عرضه کالا برای ایجاد آرامش و ارائه پیشنهادهای لازم در زمینه رفع کمبود های بازار را از جمله وظایف مهم دیگر اداره صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: انجام اقدامات لازم در زمینه تامین کالاهای حساس و ضروری مردم و ثبات و کنترل قیمت های بازار باید با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان دنبال شود تا مشکلات اقتصادی ضربات کمتری را به معیشت مردم وارد کند.

 

هادی هادی نسب ضمن تقدیر و تشکر ویژه از صبوری کسبه محترم در مراحل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا در شهرستان و جهت جلوگیری از اعمال مجدد محدویت ها باید نظارت بر اصناف شهرستان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذر گفت: با حمایت های مجموعه فرمانداری و تعامل و همکاری روسای ادارات شهرستان وظایف سازمانی این اداره در قالب کارگروه ها و گشت های بازرسی از اصناف و واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان به شکل مطلوبی تحقق یافته است.

 

میثم فلاح  استجاری بودن ساختمان و کمبود نیروی انسانی و وسائل نقلیه را از جمله مهمترین مسائل و مشکلات این اداره عنوان کرد و مساعدت مجموعه فرمانداری در جهت رفع این مشکلات را خواستار شد.

 

فرماندار اشکذر در ادامه به همراه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان از نمایشگاه بزرگ عرضه کننده مبلمان، فروشگاه مواد غذایی و فروشگاه اینترنتی پخش محصولات غذایی بازدید کرد.