فرماندار اشکذر تأکید کرد:

ضرورت بازنگری در سهمیه آرد نانوایی‌ها‌ متناسب با تراکم جمعیتی مناطق

روح‌الله ردائی فرماندار و رئیس شورای آرد و نان شهرستان اشکذر با اشاره به تراکم جمعیتی ایجادشده در برخی از مناطق شهرستان، بر بازنگری در اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های مناطق با تراکم جمعیتی بالا تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست شورای آرد و نان این شهرستان به ریاست روح‌الله ردائی فرماندار و با حضور اعضای این کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با تاکید بر ضرورت تقسیم و ساماندهی سهمیه آرد دولتی بر اساس شیوه نامه جدید و تشویق نانوایان برتر در شاخص‌های رعایت حقوق مشتریان، کیفیت نان، رعایت نرخ و بهداشت، خاطرنشان کرد: سهمیه‌ آرد دولتی  در این شرایط کنونی کشور نباید در اختیار نانوایانی قرار گیرد که ضوابط را رعایت نمی‌کنند.

رئیس شورای آرد و نان شهرستان اشکذر افزود: شورای آرد و نان شهرستان باید سیاست تشویقی را نیز دنبال کند و یکی از راه‌های آن اختصاص سهمیه به زحمت کشان برتر است که با رعایت حقوق مردم بهترین خدمات را به آنان می‌دهند که لازمه این موضوع جدیت بیش از پیش حوزه بازرسی و نظارت است.

ردائی در ادامه با اشاره به تراکم جمعیتی ایجادشده در برخی از مناطق شهرستان، بر بازنگری در اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های مناطق متراکم تأکید کرد.

گفتنی است احداث نانوایی جدید در روستای بندرآباد رستاق، مجوز احداث واحدهای جدید آزادپز، روستاهای فاقد نانوایی و سهمیه نانوایی مناطق متراکم از جمله موضوعات مورد بحث و تصمیم‌گیری در این نشست بود.​​​​​​​