معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست هماهنگی اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی با حضور دستگاه های ذیربط در دفتر معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر برگزار شد.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر ایجاد تمهیدات لازم  و هماهنگی بین بخشی برای اجرای هر چه بهتر مانور را از دستگاه های  شهرستانی فعال حاضر در مانور خواستار شد.

 

مصطفی پور دهقان هدف اصلی از برگزاری مانور سراسری ایمنی و زلزله در مدارس را فراهم نمودن زمینه ارتقای مشارکت دانش آموزي و ترویج فرهنگ ایمنی در برابر زلزله دانست و اظهار داشت: شایسته است دستگاه های فعال در اجرای مانور از حداکثر ظرفیت و توان خود برای ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان بهره ببرند.

 

ارائه نقطه نظر هایی توسط کارشناسان ادارات راه و شهرسازی،نیروی انتظامی،آب و فاضلاب شهری و روستایی، هلال احمر، شهرداری، برق، گاز و آموزش و پرورش در خصوص برگزاری هر چه بهتر و هماهنگ تر مانور زلزله از جمله مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

 

در پایان این نشست مصوب شد مانور ایمنی و زلزله در شهرستان اشکذر،  همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه 7 آذر ماه در دبیرستان پسرانه دوره اول حاج حسین دهقانی اشکذری واقع در شهرک زرین شهر برگزار شود.