فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان اشکذر به منظور هماهنگی و برنامه ریزی هر چه بهتر برنامه های این دهه ، با ریاست "هادی نسب" فرماندار و با حضور ادارات مرتبط در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذرگفت: درآستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضرورت دارد اقدامات شایسته‌ای در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه ها جهت بزرگداشت و تکریم این حماسه ملی، تاریخی و دینی صورت گیرد.

 

هادی هادی نسب افزود: اعضای ستاد بایستی تدابیرلازم را جهت برگزاری ویژه برنامه های این ایام مبارک در زمینه های مختلف با خلاقیت و ابتکار عمل و بر مبنای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان به مردم به عمل آورند.

 

وی خاطر نشان کرد: معرفی خدمات ارزشمند نظام  اسلامی در طول چهل سال گذشته به صورت منصافه، می تواند ضمن ایجاد امید ونشاط بیشتر در جامعه، شرایط حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای در دوم اسفند ماه را فراهم و برنامه کسانی که تعالی وپیشرفت ایران اسلامی را نمی خواهند بی اثر نماید.

 

فرماندار اشکذر توجه ویژه به موضوع شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بزرگداشت و اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان را از اعضا خواستار شد.

 

در ادامه این جلسه هر یک از ادارات شهرستان به بیان شاخص ترین برنامه های خود در ایام الله دهه مبارک فجر پرداختند.