سرپرست فرمانداری اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان و مسئولان موسسات خیری حضرت سیدالشهدا و حضرت زهرا (س) و مرکز توانبخشی معلولین ذهنی (دختران امید) اشکذر، سلامت سبز و مرکز توانبخشی روزانه سالمندان برکت رضوانشهر با حضور در دفتر سرپرست فرمانداری اشکذر با "هادی هادی نسب" دیدار کردند.

 

 

سرپرست فرمانداری اشکذر توانمند سازی و ارائه خدمات توانبخشی به معلولان تحت پوشش این حوزه را مهمترین وظیفه بهزیستی عنوان کرد و گفت: با توجه به فعالیت و همکاری موسسات خیری وابسته به بهزیستی در شهرستان، ظرفیت بسیار خوبی فراهم شده تا خدمات ارائه شده به جامعه هدف به نحو مطلوبی صورت گیرد.

 

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه بحث کاهش آسیب های اجتماعی یکی از مسائل مهمی است که باید در بهزیستی به طور ویژه به آن پرداخته شود، اظهار داشت: موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد همواره به عنوان یکی از یاوران اصلی سازمان بهزیستی هستند که  بسیاری از آسیب دیدگان اجتماعی می توانند از خدمات این مراکز بهره مند شوند.

 

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشکذر گفت: با همت خیرین در رمضان امسال بیش از هزار نفر از مدد جویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان در ضیافت افطاری شرکت نموده و هم چنین 300 بسته غذایی به ارزش 350 هزار تومان در بین مدد جویان تحت پوشش بهزیستی توزیع شده است.

 

 

سید محمد میرحاجی با بیان اینکه اداره بهزیستی شهرستان اشکذر در زمینه جذب تسهیلات اشتغال زایی در سال 97  جزء سه شهرستان برتر استان بوده است ادامه داد: جذب ده میلیارد ریال تسهیلات در جهت اشتغال زایی جامعه هدف ما در حوزه های کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی و... صورت گرفته است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: اختصاص یک میلیارد ریال جهت توسعه و تجهیز اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان در جهت ارائه خدمات کار درمانی و گفتار درمانی و واگذاری فیزیوتراپی و خدمات توانبخشی به موسسه خیریه حضرت سیدالشهدا جهت ارائه خدمات به عموم مردم از جمله مهمترین اقداماتی بوده که در سال جدید در حال پیگیری است و بخشی از آن انجام شده است.