فرماندار اشکذر تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ با حضور ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر برگزار شد.

 

امام‌جمعه اشکذر در این نشست ضمن تشریح وضعیت اجتماعی و فرهنگی با تأکید بر واکاوی آسیب‌های اجتماعی افزود: ضروری است متولیان با ضمن شناخت صحیح از مسائل و مشکلات نسبت به آگاهی بخشی به جامعه هدف خود اقدام نمایند.

 

"محمدرضا طالبیان" بابیان اینکه همه مسئولان به‌ویژه متولیان فرهنگی موظف‌اند به اجرای قانون در راستای خدمت‌رسانی به مردم هستند ادامه داد: همه مسئولین باید در حمایت از فرهنگ دینی، ایرانی و تقویت و نهادینه کردن اخلاق و ارزش‌های انسانی در جامعه بیش از گذشته اهتمام ورزند.

 

فرماندار اشکذر در این نشست بر ضرورت توجه به افزایش نشاط جامعه در راستای کاهش‌های اجتماعی تأکید کرد و عنوان داشت: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی طوری باشد که ما در جامعه آثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" گفت: فرهنگ عمومی درواقع سنگ بنای فرهنگ هر جامعه بوده و زیربنای همه‌ی فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور محسوب می‌شود.

 

 وی اظهار داشت: فرهنگ عمومی مقوله‌ای گسترده و فراگیر است به عبارتی مجموعه منسجم و نظام‌یافته‌ای از اهداف، ارزش‌ها، عقاید، باورها، رسوم و هنجارهای مردم متعلق به یک جامعه بزرگ قوم یا ملت است.

 

 در ادامه این نشست اعضا ضمن اشاره به کاستی‌ها و مشکلات فرهنگی در شهرستان بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تمامی دستگاه‌ها منطبق بر قانون تأکید کردند.