فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر به ریاست"حجت الاسلام محمدرضا طالبیان" امام جمعه و با حضور فرماندار و سایر اعضا در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

امام جمعه اشکذر با اشاره به ضرورت برگزاری مناسب و در زمان مقرر جلسات فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ، بر همکاری، همدلی و هماهنگی اعضا  برای دستیابی به اهداف این شورا تاکید کرد.

 

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان گفت: تعدد برگزاری جلسات دلیل بر تلاش در حوزه فرهنگ شهرستان نیست و مردم باید نمود عینی مصوبات جلسات شورا را در جامعه مشاهده کنند.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه موضوعات مرتبط با فرهنگ که اولویت بیشتری دارند و مقتضیات جامعه امروز هستند باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد، گفت: آسیب شناسی مسائل و مشکلات جامعه به ویژه مشکلات فرهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت رفع این مشکلات باید دغدغه اعضا شورا فرهنگ عمومی شهرستان باشد.

 

هادی هادی نسب تاکید کرد: مصوبات اتخاذ شده در جلسات این شورا می تواند کمک کار مجموعه فرمانداری در اتخاذ سیاست های کلان شهرستان در حوزه فرهنگی باشد و ما نیز از آنها استقبال می کنیم.