فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد در دیدار با فرماندار اشکذر به راه اندازی دفاتر خبری باشگاه در شهرستان ها اشاره و گفت: در حال حاضر دفاتر خبری در شهرستان های اردکان، میبد و بافق راه اندازی شده و مقدمات راه اندازی دفاتر سایر شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است.

 

علی امینی خاطر نشان کرد: در دفاتر خبری باشگاه علاوه بر رسالت اصلی که پوشش اخبار مکتوب است، به جوانان علاقمند در زمینه خبرنگاری آموزش های عملی و تخصصی نیز داده می شود.

 

وی در خصوص نحوه فعالیت این دفاتر در شهرستان ها گفت: پس از شروع به کار دفتر خبر، نسبت به اعلان فراخوان عمومی در سطح شهرستان اقدام و علاقمندان در این زمینه ضمن ثبت نام در رشته های مرتبط با حوزه مورد علاقه خود در کلاس هایی که در مرکز همان شهرستان و با حضور اساتید مجرب از صداو سیما برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

 

امینی معرفی هر چه بهتر شهرستان در سطح کلان کشور و در حوزه های مختلف در قالب رسانه ملی و ظهور جوانان مستعد و علاقمند در این زمینه را از جمله مهمترین مزیت های راه اندازی دفاتر خبری باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان ها دانست.

 

فرماندار اشکذر آموزش و یادگیری مهارت های مرتبط با حرفه خبرنگاری را در ارتقاء فعالیت های حوزه خبر مهم ارزیابی کرد و گفت: باشگاه خبرنگاران جوان با گستره خیلی خوبی که دارا است با جذب جوانان با انگیزه بالا می تواند در شناسایی و همچنین به کارگیری آن ها در معرفی هر چه بهتر شهرستان موثر واقع شود.

 

محمدعلی شاه حسینی با اشاره به اینکه از هرگونه حمایت و همکاری برای راه اندازی دفتر خبری باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان اشکذر دریغ نخواهد کرد اظهار داشت: راه اندازی این دفاتر خبری در شهرستان ها ضمن ایجاد یک بازخورد مناسب در حوزه اطلاع رسانی از ظرفیت و توانمندی های مناطق مختلف از رسانه ملی، فرصتی است تا  مسئولان خدماتی که به مردم داشته اند را بهتر و بیشتر انعکاس دهند.