معاون فرماندار اشکذر تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ محمدعلی شاه‌حسینی در نشست شورای سلامت شهرستان اشکذر که به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات این حوزه در بخش خضرآباد برگزار شد گفت: این بخش محروم به علت بعد مسافت تا مرکز شهرستان و نیز پراکندگی روستاها نیازمند توجه بیشتر است و می‌طلبد مسئولین حوزه سلامت و بهداشت نسبت به رفع کاستی‌های این منطقه اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

فرماندار اشکذر بابیان اینکه برخی اقدامات انجام‌شده در حوزه سلامت به‌ویژه در مرکز شهرستان مورد رضایت شهروندان بوده است اظهار داشت: در همین راستا روند بهسازی و بازسازی مراکز بهداشت این بخش نیز در دستور کار قرارگرفته است که ضروری است با همیاری دانشگاه علوم پزشکی شتاب بیشتری بگیرد.

 

وی در خصوص برخی نارضایتی‌های اعلام‌شده در مورد پزشک تمام‌وقت در مرکز بهداشت این بخش نیز افزود: تلاش شده پزشک جایگزین از مرکز شهرستان تأمین گردد تا روند خدمت‌رسانی به مردم با اخلال مواجه نشود.

 

رئیس شورای سلامت شهرستان اشکذر جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده خضرآباد را از برنامه‌های جدی این شورا عنوان کرد و ادامه داد: در این خصوص کارگروهی تشکیل و مسئله از طریق مسئولین استان پیگیری خواهد شد.

 

حصارکشی استخرهای ذخیره آب بخش خضرآباد و نیز بررسی وضعیت بهداشت مدارس برخی روستاها از دیگر موضوعاتی بود که شاه‌حسینی به آن‌ها اشاره نمود و بر ضرورت پیگیری این مسائل تا رفع آن تأکید نمود.