سرپرست فرمانداری اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "محمدرضا عارفی" مدیرکل نوسازی مدارس استان با سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر دیدار نمود.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در این دیدار ازمشارکت بالای خیرین در مناطق مختلف شهرستان در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی و درمانی تقدیر و تشکر نمود.

 

هادی هادی نسب لزوم توجه به طراحی های چند منظوره برای مجتمع های فرهنگی و آموزشی جدید التاسیسی که با همت خیرین در شهرستان احداث می شود را خواستارشد.

 

وی با بیان اینکه باید افق دید گسترده تری در مباحث مرتبط با مشارکت خیرین در حوزه های مختلف داشت، گفت: اگر نیازسنجی درست و بر اساس یک طرح مناسب صورت گیرد، خیرین پیشگام شده و وارد عرصه مشارکت خواهند شد.

 

هادی نسب خاطر نشان کرد: امروز کانون های فرهنگی و تربیتی باید در کنار برگزاری کلاس های آموزشی برای اوقات فراغت دانش آموزان به برنامه های مختلف فرهنگی هم توجه داشته باشد و این می طلبد که متولیان امر برنامه ریزی مناسب و بلند مدتی از بدو تاسیس این کانون ها داشته باشند.

 

در این جلسه در خصوص احداث مجتمع فرهنگی و آموزشی در شهرستان با مشارکت خیرین بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید طرح اولیه این مجتمع با در نظر گرفتن تمامی امکانات مورد نیاز یک مجتمع جامع در اختیار خیر قرار گیرد.