فرماندار شهرستان اشکذر تأکید کرد:

ضرورت همدلی مسئولان برای ارائه بهترین خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان اشکذر در نشست هماهنگی ستاد خدمات سفر گفت: برای ارائه بهترین خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی باید همدلی بین ادارات مختلف شهرستان اشکذر وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی با اشاره به اهمیت تورهای گردشگری، بیان کرد: سال گذشته تور اشکذرگردی برای گردشگران فراهم شده بود و مسئولان به همراه مردم از آثار تاریخی شاخص شهرستان بازدید کردند.

ردائی ادامه داد: در مورد پارک اشکی نیز برای استقرار گردشگران باید هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد و با توجه به نزدیک‌بودن ماه رمضان، خيران می‌توانند گردشگران را به فضلیت افطاری در روستاها مهمان کنند.

ردائی با اشاره به پیگیری مسئولان در مورد ستاد خدمات سفر در شهرستان اشکذر بیان کرد: این ستاد همچون سال گذشته با قوت هرچه تمام ادامه دارد و به وسیله مسئولان پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: گزارش عملکرد کمیته‌ها باید حداکثر تا ۱۵ اسفندماه با هدف رفع نواقص و نیازمندی‌های ادارات و ستاد خدمات سفر انجام ‌شود و عملکرد کمیته‌ها همچون سال گذشته مورد بازرسی و کنترل قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بحث ارزیابی و بازرسی پررنگ است و این مسئله مورد نظر استاندار نیز بوده و بازرسی با قوت هرچه تمام دنبال می‌شود.

فرماندار شهرستان اشکذر با تاکید بر ضرورت وجود همدلی بین مسئولان برای ایجاد نگاه مثبت در مخاطبان و گردشگران در شهرستان اشکذر، بیان کرد: مصوبات کارگروه فرهنگی باید به بهترین نحو اجرا شود ولازمه این کار همدلی و هم‌افزایی مسئولان است.

وی بیان کرد: در مورد سفرهای نوروزی نیز هماهنگی دستگاه های مختلف با فرمانداری صورت پذیرد که موضوعات خاص بدون حاشیه انجام شود.

​​​​​​​