فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشست "هادی هادی نسب" فرماندار، "حجت الاسلام محمدرضا طالبیان" امام جمعه اشکذر و "پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر مسائل و مشکلات حوزه عمران شهری مورد بررسی قرار گرفت.

 

فرماندار اشکذر بر همدلی و انسجام اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان اجرایی در جهت رفع مشکلات و پیشبرد اهداف شهرستان در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: این اتحاد و همدلی باید در جهت تحقق پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان وجود داشته باشد تا بتوانیم رسالت و وظیفه خود را در قبال مردم جامه عمل بپوشانیم.

 

هادی هادی نسب افزود: توزیع عادلانه بودجه ، شفاف سازی در این زمینه و تعریف پروژه های عمرانی حوزه شهری بر مبنای ظرفیت هر یک از محلات موضوعات مهمی هستند که باید همواره مورد توجه اعضای شورا و مجموعه شهرداری قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: باید به نحوی تعرفه خدمات شهری را تدوین نمود که اقشار کم درآمد جامعه متحمل فشار نشوند.

 

اجرای ادامه رفیوژ خیابان امام خمینی(ره) جهت کاهش تصادفات شهری و ورود شورای اسلامی شهر اشکذر به موضوع تکمیل مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی حضرت ابوالفضل(ع) اشکذر با توجه به فضای فیزیکی نامناسب فعلی درمانگاه از موضوعات دیگری بود که در این نشست مطرح شد.