فرماندار اشکذر تأکید کرد:

ضرورت همکاری دستگاه‌های متولی در امر به معروف و نهی از منکر

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشستی که حجةالاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز حضور داشت؛ بر ضرورت نظارت همگانی و همکاری دستگاه‌های متولی در امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با حضور روح‌الله ردائی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و دیگر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

در این نشست فرماندار شهرستان اشکذر گفت: در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ رستوران‌ها و مراکز توزیع غذا باید به صورت بیرون‌بر فعالیت کنند و شئونات اسلامی نیز رعایت شود.

وی بیان کرد: ائمه جماعات نیز در نمازهای جماعت بحث امر به معروف و عفاف و حجاب را دنبال و مطرح می‌کنند؛ چراکه این امر بسیار اهمیت دارد و یک ارزش مهم در جامعه اسلامی است.

ردائی تصریح کرد: شهرداری‌ها نیز باید در فریضه امر به معروف و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب  با همه سازمان های این شهرستان همکاری و همفکری کند و ایستگاه های حجاب اسلامی برای گسترش و نشر این فرهنگ والا راه اندازی شود.

ردائی در ادامه با بیان اینکه نشستی جهت اقناع اندیشه اصناف و مغازه داران شهرستان برگزار خواهد شد؛ افزود: درخصوص عفاف و حجاب در ایام عید و ماه مبارک رمضان حوزه علمیه فاطمیه شهرستان اشکذر با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان نظارت کامل دارند.

وی با اشاره به ضرورت نظارت همگانی در امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: شهرستان اشکذر در زمینه امر به معروف و عفاف و حجاب نیازمند یک مبلغ جوان و شجاع در این زمینه است که با جان و دل پای این کار بایستد.

حجةالاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این نشست با بیان این که استان یزد در ایام نوروز میزبان گردشگران و مسافران نوروزی زیادی می‌باشد؛ خواستار نظارت جدی در زمینه عفاف و حجاب و همچنین اقدامات فرهنگی با همکاری مسئولین و دستگاه‌های مربوطه شد.​​​​​​​