فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اشکذر با دستور کار اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا ویروس به ریاست "هادی هادی نسب" فرماندار و سایر اعضا در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است و دستگاه‌های عضو شورای سلامت شهرستان برای پیشگیری از این بیماری نهایت همکاری را داشته باشند، گفت: باید با هم اندیشی و ارائه پیشنهادهای قابل اجرا و کارآمد در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در شهرستان گام های موثری برداشته شود.

 

هادی هادی نسب گفت: با تعطیلی مدارس تا پایان هفته تمهیدات لازم برای ضد عفونی کردن مدارس فراهم شده، ضمن اینکه مردم باید ضمن رعایت نکات بهداشتی به اصول خود مراقبتی نیز توجه داشته باشند.

 

رئیس شورای سلامت شهرستان اشکذر خاطر نشان کرد: مردم نباید به شایعات فضای مجازی که منجر به ایجاد جو روانی در جامعه شده توجه کنند و اخبار رسمی را از منابع معتبر و رسمی دریافت کنند.

 

فرماندار اشکذر تاکید کرد: با رعایت توصیه‌ ها و موارد پیشگیرانه که توسط مراجع رسمی از جمله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع‌رسانی می‌شود می‌توان از ابتلا به این بیماری پیشگیری کرد.

 

در این جلسه مقرر گردید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با محوریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و ادارات عضو شورای سلامت تشکیل و تدابیر لازم در جهت انجام اقدامات پیشگیرانه اتخاذ شود و نتیجه اقدامات ظرف مدت یک هفته به فرمانداری ارسال شود.