فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان که به میزبانی مرکز فنی و حرفه ای اشکذر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری گفت: شهرستان اشکذر علی رغم اینکه یکی از شهرستان های صنعتی استان به شمار می رود، کمترین مشکل را در زمینه مسائل مرتبط با کارگران اعم از تعطیلی کارخانجات و معوقات کارگران داشته است.

 

محمدعلی شاه حسینی ضمن تاکید بر برگزاری جلسات هم اندیشی بین ادارات دولتی ها و کارفرمایان اظهار داشت: زنجیره تولید بدون وجود کارگران متوقف خواهد شد، لذا باید برای ایجاد انگیزه مضاعف و رفع مشکلات کارگران، جلسات همفکری با صاحبان صنایع برگزار و درصدد رفع مشکلات اقتصادی آنها برآمد.

 

وی به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " رونق تولید " اشاره و افزود: در شرایط کنونی کشور باید تلاش مضاعف برای عملی شدن این شعار داشته باشیم و در شهرستان اشکذر باید از نیروی انسانی ارزشمند به ویژه قشر کارگران در راستای رونق فضای کسب و کار استفاده بهینه نمود.

 

فرماندار اشکذر حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای کارگری را رسالت اصلی کمیسیون کارگری شهرستان برشمرد و تصریح کرد: استیفای حقوق کارگران در گروه توجه به قانون است و همكاري و هماهنگي دستگاه هاي مرتبط مي تواند مسير را براي صیانت از جامعه کارگری و حل و فصل مشكلات آنها هموار سازد.

 

شاه حسینی به حجم کاری بالا، کمبود امکانات و نداشتن ردیف بودجه نمایندگی کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان اشاره و بر لزوم ارتقاء این نمایندگی به اداره مستقل تاکید کرد.

 

در پایان این جلسه فرماندار و اعضاء کمیسیون کارگری شهرستان اشکذر از روند کلاس های آموزشی مرکز فنی و حرفه این شهرستان بازدید نمودند.