فرماندار اشکذر مطرح کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در مرکز بهداشت و درمان شهرستان ضمن گرامیداشت هفته جهانی سلامت، موضوعات مربوط به این حوزه را بررسی کرد.

 هادی‌‍نسب در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدافعان سلامت در راستای پاسداری از سلامت مردم و عرض تبریک و شادباش به مناسبت روز جهانی بهداشت و هفته سلامت به آنها، افزود: با عنایت به گشایش‌های صورت‌گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، ضرورت وجود یک داروخانه شبانه‌روزی و فعال که یک مطالبه مردمی است؛ بیش‌ازپیش احساس می‌شود؛ که امیدواریم با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با دست‌اندرکاران، این موضوع نیز به سرانجام برسد.

فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان در ادامه گفت: اگرچه در جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی کشور، شهرستان اشکذر از رنگ قرمز به رنگ زرد تغییر وضعیت داشته است؛ اما با توجه به انتشار ویروس کرونای جهش یافته موسوم به ویروس کرونای هندی، شهروندان، بازاریان و کادر بهداشت و درمان باید ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همکاری لازم جهت پیشگیری و مقابله با این ویروس را داشته باشند.

 "لیلا ابدی" مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشکذر نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه از جمله بررسی امکانات و تجهیزات مراکز درمانی، پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا، راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی و ... پرداخت.

گفتنی است پیشرفت پروژه‌های بهداشت و درمان شهرستان، وضعیت شیوع کرونا، داروخانه شبانه روزی و وضعیت خانه‌های بهداشت شهرستان از جمله محورهای مورد بحث در این دیدار بود.