فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اشکذر به ریاست "هادی نسب" فرماندار و با حضور "یادگاری" مدیر کل راه و شهرسازی استان و سایر اعضای کارگروه با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر هدف از تشکیل جلسات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری را حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی عنوان کرد و گفت: در همین راستا بازدید های متعدد و هدفمندی از واحدهای صنعتی شهرستان صورت گرفته است.

 

هادی هادی نسب به بیان عمده مسائل و مشکلات مرتبط با واحدهای مستقر در شهرک صنعتی نیکو اشکذر پرداخت و افزود: واگذاری زمین به صاحبان صنایع در قالب فاز های یک و دو توسط راه و شهرسازی، منابع طبیعی و شهرداری در شهرک صنعتی نیکو مسائل و مشکلاتی را در زمینه واگذاری سند به وجود آورده که ضرورت دارد در جلسات مشترک این موانع که عمده درخواست صنعتگران این شهرک است نیز مرتفع گردد.

 

وی اظهار داشت: بخشی از زمین های شهرک صنعتی نیکو به افراد واگذار شده که بعضا 20 سال از واگذاری آنها گذشته و هیچ اقدامی بر روی زمین صورت نگرفته که نیاز است تا مدارک و مستندات مرتبط با این موضوع جمع آوری و با همکاری دستگاه قضایی نسبت به خلع ید زمین هایی واگذاری اقدام شود.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه حمایت از صنعتگران در شرایط امروز کشور بیش از گذشته احساس می شود، ادامه داد: در حوزه اقتصادی رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای شهرستان در اولویت است و باید از تمامی ظرفیت های کارگروه اقتصادی شهرستان برای بهبود و گره گشایی در راستای مشکلات واحدهای تولیدی قدم برداریم.

 

هادی نسب تاکید کرد: مصوبات تصویب شده در این جلسات در واحدهای صنعتی و تولیدی به طور دقیق پیگیری و نتایج آن در قالب جمع بندی در جلسات آتی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.