فرماندار اشکذر تأکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار این شهرستان با همراهی "محمدحسین قانعیان" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، به مناسبت سیزدهم آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان اشکذر ضمن گرامیداشت روز دانش آموز و عرض خداقوت به پرسنل این اداره، از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های این اداره بویژه روند آموزش مجازی به دانش‌آموزان در شرایط شیوع کرونا قرار گرفت.

هادی‌نسب در این بازدید با اشاره به ممنوعیت آموزش حضوری در شرایط کنونی جامعه، بر پیگیری و رفع مشکلات و مسائل آموزش مجازی با جدیت هرچه بیشتر تأکید کرد.

گفتنی است در ادامه این بازدید که "حسین هاتفی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر نیز حضور داشت؛ زنگ استکبارستیزی بصورت نمادین در این شهرستان توسط فرماندار اشکذر به صدا درآمد.

شایان ذکر است روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عناوین این سه واقعه تاریخی است.