فرماندار اشکذر مطرح کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای این شهرستان به ریاست "هادی هادی‌نسب‌" فرماندار و با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

هادی‌نسب در ابتدای این نشست با اشاره به قدردانی استاندار یزد در نشست شورای سلامت شهرستان به خاطر مدیریت و عملکرد مناسب شهرستان اشکذر در راستای مقابله با کرونا، افزود: باتوجه به اینکه بیماری کرونا یک بیماری ناشناخته است؛ عملکرد این ستاد و مجریان طرح‌های پیشگیری و مقابله و کادر بهداشت درمان در شهرستان قابل‌قبول بوده است و این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی بسیار خوب و اثرگذار است و شهرستان اشکذر عملکرد موفقی در اجرای این طرح داشته است؛ اظهار داشت: طرح‌های اجرایی جهت مقابله با کرونا باید پاسدار سلامت مردم باشد و نهادهای مختلف با بسیج امکانات خود در کنار دیگر سازمان‌ها و نهادها برای این مهم با جدیت تلاش کنند.

فرماندار شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت، دست‌اندرکاران و اعضای شورای سلامت شهرستان، گفت: انتظار داریم حداکثر در اوایل سال آینده دغدغه چندین ساله شهرستان در حوزه درمانی به پایان برسد؛ وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل مرکز درمانی حضرت ابوالفضل(ع)، طبقه دوم این مرکز نیز طی روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین با توجه به رفع مشکلات پیش روی بیمارستان حضرت زینب(س) و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در راستای جذب نیروی انسانی آن، امیدواریم این بیمارستان نیز در هفته سلامت سال آینده افتتاح و راه‌اندازی شود.

"لیلا ابدی" رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیز در این نشست به ارائه گزارشی کامل پیرامون اقدامات و فعالیت‌های صورت‌گرفته از سوی این مرکز در راستای مقابله با بیماری کرونا پرداخت.

گفتنی است دیگر اعضای ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اشکذر نیز در این نشست به بیان اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای طرح‌های مقابله با کرونا و ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این رابطه پرداختند.