به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر در نشستی که با حضور"هادی هادی‌نسب"  فرماندار اشکذر، "رضا یادگاری" مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد؛ پیرامون طرح تجمیع ادارات شهرستان اشکذر بحث و تبادل نظر شد.

هادی‌نسب در این نشست با تاکید بر اجرای ماده 29 از فصل چهارم قانون مدیریت خدمات کشوری اظهار داشت: با توجه به مکان‌یابی و جانمایی ادارات شهرستان در طرح مجتمع ادارات انتظار می‌رود با نگاه مثبت و همکاری ادارات شهرستان و استان در طی مراحل اداری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های قانونی، این طرح به مرحله احداث برسد.

فرماندار اشکذر در ادامه با بیان برخی از مزایای طرح ارائه شده افزود: برخی ادارات شهرستان فاقد ساختمان ملکی متعلق به خود هستند و اجرای این طرح ضمن سهولت دسترسی و خدمات‌رسانی هرچه بهتر ادارات به مردم، رفع مشکلات ملکی برخی ادارات را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: برای اینکه این طرح به نحو مطلوب و در اسرع وقت به مرحله اجرا برسد از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در این راستا با مسئولان استان و کشور رایزنی خواهیم نمود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این نشست ضمن استقبال از طرح ارئه شده بر ارائه نظرات کارشناسانه و استفاده از پتانسیل‌های قانونی در راستای بهره‌برداری سریع از این مجموعه تاکید نمود.

 

شایان ذکر است در این نشست ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون طرح ارائه شده از سوی شرکت پرنیان هفت هنر، در رابطه با بهره‌برداری از ظرفیت‌های قانونی و طی مراحل اداری اجرای طرح تصمیماتی اتخاذ گردید.