مدیرکل ثبت احوال استان در دیدار با سرپرست فرمانداری:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مدیرکل ثبت احوال استان با سرپرست فرمانداری اشکذر دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر کل ثبت احوال استان محدودیت در جذب نیروی انسانی را یکی از مشکلات پیش رو این سازمان در شهرستان اشکذر عنوان کرد و گفت: علی رغم کمبود نیروی انسانی، رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده توسط ثبت احوال در اولویت این سازمان قرار دارد.

 

محمدعلی مکرمی با بیان اینکه از ابتدای خرداد ماه  ارائه خدمات در دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادها با کارت های ملی قدیمی امکان پذیر نیست، افزود: خدمات صرفا در مقابل ارائه کارت ملي هوشمند و يا رسيد درخواست کارت ملي هوشمند مهمور به مهر ثبت احوال و يا دفتر پيشخوان صورت مي گيرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: از تعداد 27 هزار نفر واجد شرایط ثبت نام کارت هوشمند ملی در شهرستان اشکذر، تعداد 16 هزار نفر ثبت نام کردند و باید تلاش کرد که سایر واجدین شرایط شهرستان هرچه زودتر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نمایند.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: شهرستان اشکذر به دلیل وجود واحد های تولیدی و صنعتی متعدد، یکی از شهرستان های مهاجرپذیر استان به شمار می رود.

 

هادی هادی نسب با اشاره به سامانه اعلام تغییر نشانی سازمان ثبت احوال اظهار داشت: مراجع ذیربط می توانند ضمن ارائه آمارهای مهاجرت و جابه جایی جمعیت از طریق این سامانه مطابق با قوانین سازمان ثبت احوال، مجموعه فرمانداری را در اتخاذ سیاست ها و برنامه ریزی های متناسب با پدیده مهاجرت شهرستان یاری نمایند.