عدم توجه به نحوه صدور مجوز، حلقه مفقوده برخی از صنایع

نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اشکذر با حضور روح الله ردائی، فرماندار این شهرستان، حمیدرضا یادگار معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران ادارات عضو این کارگروه در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر در زمینه صدور مجوز برای صنایع مختلف بیان کرد: در مورد صدور برخی مجوزها برای بخش خصوصی و صنایع باید توجه بیشتری صورت بگیرد همچنین در بخش اجرایی، جهاد کشاورزی و صنایع و معادن سندی جهت نحوه صدور مجوز برای صنایع تدوین شود و طبق این سند عمل شود.

وی همچنین به وجود جاذبه‌های بی بدیل شهرستان اشکذر برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اشاره و اظهار داشت: در شهرستان اشکذر پتانسیل‌های جذاب زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد؛ اما باید در نظر داشت که عدم صدور برخی مجوزها به معنای مخالفت با کارآفرینی و سرمایه گذاری در این شهرستان نیست؛ چراکه ممکن است یک محصول استراتژیک برای کشور باشد اما با توجه به معایبی که نسبت به مزایای آن وجود دارد نباید در شهرستانی خاص تولید شود.

حمیدرضا یادگار معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری شهرستان اشکذر نیز در این نشست با اشاره به پیشنهادات مطرح شده در این نشست، بیان کرد: بحث تعطیلی صنایعی که از دایره تولید خارج شدند باید بررسی شود، شاید باید خط تولید آن تغییر کند که به جای واژه احیا، باید از عنوان تغییر خط تولید استفاده شود و صرف احیا نباشد که مجوز با این عنوان به فرد داده شود و این حلقه مفقوده ایجاد شود.

گفتنی است در این نشست پیرامون فعالیت‌های بنیاد برکت که مدت سه سال است در شهرستان اشکذر شروع به کار نموده و گروه های تحت حمایت این بنیاد و همچنین درخواست‌های اشتغال‌زایی بحث و گفتگو شد.​​​​​​​