عزم شورای فرهنگ عمومی اشکذر در پویایی و فعالیت کارگروه‌ها/ ردائی تأکید کرد: هیئت‌امنای مساجد مجری کارگروه تخصصی مساجد قرار گیرند

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر، در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان، با بیان اینکه راهبردی که در کارگروه مساجد در شورای فرهنگ عمومی تصویب و سیاست گذاری می شود خود مردم هستند؛ بر مجری قرار گرفتن هیئت امنای مساجد در کارگروه تخصصی مساجد تأکید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور ائمه جمعه و سایر اعضای شورا برگزار شد، اظهارداشت: راهبردی که در کار گروه مساجد در شورای فرهنگ عمومی تصویب و سیاست گذاری می شود خود مردم هستند؛ چون مساجد هیئت امنا دارد که باید هیئت امنای مساجد را مجری قرار دهیم تا با جان و دل فعالیت نمایند و این باید در تمام کارگروه‌ها اتفاق بیفتد.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه کار فرهنگی و اجتماعی کردن در شهرستان دغدغه همه اعضای کار گروه فرهنگ عمومی هست؛ یادآورشد: در ذیل شورای فرهنگ عمومی کارگروه های تخصصی از قبیل کارگروه مساجد، امر به معروف و نهی از منکر ، مطالعه قرآنی و مفید و فضای مجازی وجود دارد که نمی توان برای آن اولویت بندی قرار داد؛ چرا که همه در اولویت هستند.

ردائی عنوان داشت: بعضی از کارگروه‌های مذکور از سرمایه گرانبهای نیروی انسانی برخوردار هستند که در حوزه کاری خود به طور تخصصی در شهرستان فعالیت دارند که می توان به مراکز آموزش مباحث قرآنی اشاره نمود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید سرمایه نیروی انسانی را حفظ و تقویت نمود، خاطر نشان کرد:در بعضی از مباحث فرهنگی و اجتماعی در شهرستان نه نیروی انسانی و نه دغدغه‌ای هدفمند برای آن وجود دارد؛ که باید تلاش نمود تا هر دو را ایجاد کرد.

فرماندار اشکذر ادامه داد:اما این موارد هیچ منافاتی باهم ندارند و هر کدام از عزیزانی که پیگیر هستند با شدت و قوت هر چه تمام باید با دغدغه‌ای که در شهرستان وجود دارد کار خودشان را جلو ببرند.

وی از همه کارگروه ها به ویژه دبیران کارگروه ها خواست تا با دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان همکاری و همدلی داشته باشند تا بتوان دغدغه ای که وجود دارد در بحث فرهنگی و اجتماعی شهرستان از حالت بالقوه بودن به حالت بالفعل و نتیجه آن طی یک سال آینده به منصه ظهور برسد.