رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر در اولین نشست شورای حفاظت از اراضی ملی بابیان اینکه برخی فرصت‌طلب‌ها درصددند تا با بهره‌گیری از خلع‌های قانونی و عدم آگاهی مردم نسبت به تصرف اراضی و زمین‌های کشاورزی اقدام نمایند تصریح نمود: در همین راستا شورای حفاظت از اراضی ملی می‌کوشد ضمن ممانعت از این موضوع تمام اهتمام خود را در پاسداشت از حق‌وحقوق مردم ایفا نماید.

 

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته این شورا در صیانت و احقاق حقوق بیت‌المال در شهرستان اشکذر اقدامات مؤثری انجام داده است اظهار داشت: از آن جمله می‌توان به خلع ید زمینی باارزش تقریبی 50 میلیارد ریال پس از 13 سال عنوان نمود.

 

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان اشکذر بابیان اینکه عزم جدی برای حفاظت و صیانت از بیت‌المال در این شهرستان وجود دارد افزود: در حال حاضر این منطقه مأمن امنی برای سودجویی زمین‌خواران نیست و این مقوله در سال جاری به جدیت بیشتری مدنظر اعضای این شورا خواهد بود.

 

شاه‌حسینی به درخواست‌های مردم و معتمدین برای برخورد جدی‌تر با متخلفان به اراضی نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا بالغ‌بر 300 بازرسی از شکایت‌های مردمی انجام‌شده است و در برخی از این موارد پرونده قضایی تشکیل‌شده است.