فرماندار اشکذر خبر داد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ امام‌جمعه خضرآباد در نشست اعضای شورای اسلامی بخش با فرماندار اشکذر ضمن اشاره به تردد بالای خودروها در جاده یزد خضرآباد گفت: طی این سال‌ها ده‌ها تن به علل مختلف در این مسیر جان خود را ازدست‌داده‌اند.

 

حجت‌الاسلام «حسین غالبی» وجود پل‌های متعدد، عرض کم جاده و نبود شانه مناسب برای توقف خودروها را از عوامل بروز این تصادفات برشمرد و از مسئولین خواست تا با پیگیری و اختصاص اعتبار لازم شرایط را فراهم نمودن ایمنی این جاده محیا نمایند.

 

فرماندار اشکذر انتقال آب به خضرآباد را به‌عنوان اولویت نخست این بخش دانست و تصریح نمود: افزون بر 15 میلیارد تومان برای این خط انتقال تخصیص‌یافته است و در صورت تأمین تجهیزات این پروژه در مدت‌زمان کوتاهی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» با تأکید بر اهمیت ایمن‌سازی جاده یزد خضرآباد نیز گفت: ضروری است از طریق نصب دوربین‌های سرعت و علائم خطر زمینه را برای کاهش تصادفات فراهم نمود.

 

وی ادامه داد: تاکنون افزون بر 10 کیلومتر این مسیر تعریض و مناسب‌سازی شده است و مناقصه برای ایمن‌سازی و تعریض 5 کیلومتر بعدی آن نیز برگزار گردیده که در نیمه مرداد عملیات آن آغاز خواهد شد.

 

فرماندار اشکذر بابیان اینکه علیرغم تلاش‌های بسیار تاکنون منابع قابل‌توجه ملی برای اتمام این پروژه جذب نشده است از اعضای شورای اسلامی و نمایندگان مردم خواست تا با اهتمام بیشتر در تجمیع منابع زمینه را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم فراهم آورند.

 

اعضای شورای اسلامی بخش نیز در صحبت‌های خود با ابراز نگرانی از وضعیت جاده یزد خضرآباد و عدم ایمنی لازم برای تردد این حجم از خودرو مساعدت و حمایت جدی مسئولین را برای رفع موانع و مشکلات موجود خواستار شدند.