به مناسبت گرامیداشت هفته کارگرانجام شد؛

غبارروبی گلزار شهدای شهرستان به مناسبت هفته کارگر/ فرماندار اشکذر از کارگران شرکت‌های لیلیان بافت و صنایع غذایی رشد تقدیر کرد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی اعضای کمیسیون کارگری و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از دو واحد تولیدی لیلیان بافت و توسعه صنایع غذایی رشد بازدید و با اهداء شاخه گل به کارگران، از زحمات این قشر زحمتکش تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با آغاز هفته کار و کارگر مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان اشکذر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

براساس این گزارش در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی اعضای کمیسیون کارگری و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از دو واحد تولیدی لیلیان بافت و توسعه صنایع غذایی رشد بازدید و با اهداء شاخه گل به کارگران، از زحمات این قشر زحمتکش تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در حاشیه این بازدید صنعتگران و سرمایه‌گذاران این واحدهای تولیدی به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌ها و همچنین بیان مسائل و مشکلات واحد تولیدی خود پرداختند. همچنین تقدیر از کارگران نمونه این صنایع از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر بود.

گزارش تصویری ...