خرداد در تاریخ سراسر حماسه ی انقلاب اسلامی ما یک نقطه عطف است. در این ماه مردان و زنان قهرمان کشورمان شاهد رخدادهای تلخ و شیرین فراوانی بوده ا ند که هر یک فصلی مهم و سرنوشت ساز از کارنامه ی انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

در این صحیفه ی سراسر شکوه و عزت، سوم خرداد برگی زرین و به یاد ماندنی است که در آن شگفتی بزرگ پیروزی مشت بر درفش رخ داد و وعده ی خداوند در غلبه حق بر باطل تجلی یافت.

سوم خرداد، روز تحقق وعده ی سیلی امام خمینی (ره) بر گونه ی صدامیان است آنجا که در اولین روز یورش وحشیانه ی رژیم بعث فرمود: به دشمن چنان سیلی بزنیم که از جایش بلند نشود.

این روز الهی، لحظه ی به رخ کشیدن اراده های پولادینی بود که به مدد تربیت دینی آراسته و وارسته شده بودند تا در رفتاری عرفانی و لبریز از مهر به اسلام و ایران، دشمن تا بن دندان مسلح را تا زباله دان تاریخ بدرقه کنند.

سوم خرداد، تنها یک برگ از تقویم هجری شمسی و یا روزی از یک فصل نیست بلکه یوم الله است روزی که امام(ره) فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و قطعا این تعبیر؛ مرحمتی بود که در اجابت دست های به آسمان بلند شده ی خانواده ی شهیدان و زمزمه ی عاشقانه ی رزمندگان سنگرنشین عطا گردید.

اينجانب ضمن تبريك و تهنيت سالروز اين نصر بزرگ الهي به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس شهرستان اشكذر، توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين نقطه عطف از تاريخ عزت جمهوري اسلامي ايران در  ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج)، از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم.