به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر"محمدعلي شاه حسيني" در نشست تجليل از خبرنگاران شهرستان با گرامي داشت ياد و خاطره "شهيد صارمي"خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي اظهار داشت: خبرنگاران با كار مداوم، سازگاري، مدارا و ملايمت، سعه صدر و امانت داري در راستاي انجام رسالت خطير خويش اهتمام ورزند.

فرماندار اشكذر با تشكر و قدرداني از فعالين عرصه خبر و اطلاع رساني اظهار داشت: خبرنگاران از يك طرف و مديران و مسئولان از طرف ديگر با تقويت مكارم اخلاق، صبر و شكيبايي و پرهيز از هرگونه حب و بغض شخصي فضايي در خور و شايسته همراه با تعامل و سازندگي ايجاد نمايند.

اين مقام مسئول به خدمات ارزشمند دولت تدبير و اميد طي يكسال گذشته اشاره كرد و گفت: با دورانديشي و آينده نگري كه همان تدبير است، تصميمات مهم و سرنوشت سازي در جهت منافع كشور اجرايي گرديده است.

شاه حسيني افزود: به گواه مردم دولت تدبير و اميد در عرصه بين المللي، حل مسائل و مشكلات داخلي و افزايش اميد و اعتماد سازي داراي عملكرد بسيار خوبي بوده است.

وي به در پيش رو بودن هفته دولت اشاره كرد و اظهار داشت: در هفته دولت 40 پروژه عمراني، صنعتي، كشاورزي و فرهنگي شهرستان با اعتباري بالغ بر 300 ميليارد ريال به بهره برداري خواهد رسيد.

فرماندار اشكذر با تشريح عملكرد دولت در شهرستان گفت: سياست هاي اين شهرستان با محوريت سند توسعه و چشم انداز تدوين و اجرايي مي گردد.

اين مقام مسئول افزود: پيگيري احداث منطقه ويژه غذا و دارو، حل مشكلات زيست محيطي شهرستان، اتمام پروژه هاي نيمه تمام، تامين آب شرب، پرورش اسب و تقويت عمران شهري و روستايي از مهمترين برنامه هاي شهرستان مي باشد.

شاه حسيني با شاره به سياست هاي فرهنگي و اجتماعي دولت تاكيد كرد: حقوق شهروندي، توجه به سازمان هاي مردم نهاد، نشست هاي فرهنگي و تقويت مطبوعات محلي از ديگر برنامه هاي اين شهرستان مي باشد.