به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، از اجرای طرح محله محور «شهید حاج قاسم سلیمانی» مشتق از چهار کمیته (حمایتی، نظارتی، مراقبتی و آموزشی) برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این طرح شناسایی سریع بیماران کرونایی با غربالگری به‌صورت خانه به خانه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

هادی‌نسب در ادامه، ضمن قدردانی از اصناف، بازاریان و مردم به خاطر همراهی در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی را مکمل طرح جامع محدودیت‌های جدید اصناف و تردد خودروها دانست وافزود: لازمه کنترل و قطع زنجیره بیماری کرونا همراهی کامل مردم است.

 وی افزود: در قالب طرح مزبور، با کمک تیم‌هایی متشکل از ناحیه مقاومت بسیج، شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر در هر محله، امور مربوط به مراقبت و درمان، آموزش و پیشگیری از کرونا، تسریع در بیماریابی، قرنطینه خانگی مبتلایان و آسیب‌دیدگان انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت خوب مردم در اجرای این طرح هدفمند و هوشمند، شاهد کاهش و قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا باشیم.