در نشست ستاد صیانت؛

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور امام‌جمعه و فرماندار اشکذر و نیز جمعی از مسئولین ادارات به‌منظور بررسی عملکرد دستگاه‌های شهرستان برگزار شد.

 

امام‌جمعه اشکذر بابیان اینکه رفع مشکلات مردم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان اصلی اساسی در حقوق شهروندی شناخته می‌شود افزود: حق و تکلیف به‌عنوان دو اصل جدانشدنی می‌باشند که تنها باتدبیر و عمل در چارچوب اجرای قانون تحقق می‌یابد.

 

حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه و لزوم حفظ شان این روزها اظهار داشت: ضروری است مدیران دستگاه‌ها اولویت کار خود را خدمت به مردم قرار دهند و در مقطع پایانی سال نسبت به تسریع امور شهروندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

فرماندار اشکذر نیز در این نشست رعایت و تکریم حقوق شهروندان را به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین برنامه‌های دولت برشمرد و گفت: در همین راستا منشور حقوق شهروندی در جهت تسهیل امور تدوین‌شده چراکه اکنون هیچ خدمتی بالاتر از کسب رضایت مردم نیست.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» با استقبال از ارائه نقطه نظرات برای بهبود وضعیت به‌ویژه در تنفیذ اختیارات از مدیران استانی به شهرستانی تصریح نمود: برخی از ادارات شهرستان نسبت رعایت حقوق شهروندی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند که از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

 

وی تسهیل گری روند اداری و تلاش برای کاهش ایاب و ذهاب جامعه هدف را از امور دیگری دانست که مدیران باید نسبت به آن اقدام نمایند و از مهم‌ترین دستاورد آن را افزایش میزان رضایتمندی شهروندان برشمرد.

 

در ادامه این نشست روسای ادارات گزارشی از اقدامات انجام‌شده دستگاه خود در خصوص تکریم ارباب‌رجوع و حقوق شهروندی ارائه کردند.