فرماندار اشکذر از تأمین اعتبار موردنیاز تکمیل ساختمان فنی حرفه‌ای اشکذر خبر داد/ گره کور ساختمان نیمه‌تمام فنی حرفه‌ای اشکذر با نگاه ویژه استاندار یزد باز می‌شود

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با مجید حق‌جو مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، با بیان اینکه تلاش‌های متعددی در اداوار گذشته جهت تکمیل ساختمان نیمه‌تمام فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر شده است؛ از تأمین اعتبار موردنیاز جهت تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر خبر داد و افزود: این اتفاق خوب با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان اشکذر و همچنین نگاه ویژه استاندار یزد به آموزش رقم خورده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مجید حق‌جو مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد با همراهی دیگر مسئولان این اداره کل و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر با روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر دیدار و گفتگو کرد.

روح‌الله ردائی در این نشست با بیان اینکه تلاش‌های متعددی در اداوار گذشته جهت تکمیل ساختمان نیمه‌تمام فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر شده است؛ از تأمین اعتبار موردنیاز جهت تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر خبر داد و افزود: این اتفاق خوب با پیگیری‌های متعدد فرمانداری شهرستان اشکذر و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و همچنین نگاه ویژه استاندار یزد به آموزش رقم خورده است.

فرماندار شهرستان اشکذر ادامه داد: با عنایت به ضرورت و اهمیت توجه به آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان از اولویت‌های مدیریت شهرستان است و امیدواریم در آینده نزدیک عملیات اجرایی تکمیل ساختمان مزبور آغاز شود و این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: سالن دیگری نیز در مجاورت ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بصورت نیمه تمام رها شده است که با پیگیری خوب معتمدین و خیّرین شهرستان، عملیات اجرایی تکمیل این سالن نیز بصورت خیّری ادامه خواهد یافت.

مجید حق‌جو مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان نیز با بیان اینکه مهمترين رسالت سازمان آموزش فني و حرفه‌اي تربيت نيروي ماهر براي ورود به بازار كار است؛ افزود: هر چه نيروي كار كشورمان از مهارت‌هاي بروزتري برخوردار باشند، توليد باكيفيت‌تر و رقابت‌پذيرتري خواهيم داشت. وی همچنین به بیان عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در برگزاری آموزش‌های فراگیر و متنوع پرداخت.