نشستی به ریاست هادی‌نسب، فرماندار و با حضور شهردار اشکذر و جمعی از مدیران ادارات راه و شهرسازی، برق، مخابرات، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مرکز بهداشت و ثبت اسناد و املاک شهرستان با هدف رفع موانع تکمیل و تجهیز بیمارستان حضرت زینب کبری (س) برگزار شد.

فرماندار اشکذر در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از «شکاری» خیّر بیمارستان حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: با توجه به روند خوب تکمیل ساختمان بیمارستان توسط خیّر سلامت، در آینده نزدیک این مرکز درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی یزد تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار و رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه اعتبار لازم برای تجهیز بیمارستان حضرت زینب کبری از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اختصاص یافته است؛ خاطرنشان کرد: قبل از تجهیز و راه اندازی، اراضی محدوده این بیمارستان باید به تملک دانشگاه علوم پزشکی درآید و ادارات ذیربط مکلفند ضمن رعایت حقوق یکدیگر، نسبت به رفع موانع تجهیز و تکمیل بیمارستان در اسرع وقت اقدام نمایند.

هادی‌نسب ادامه داد: انتظار می‌رود مدیران ادارات با نگاه مثبت و خیرخواهانه و همچنین با همدلی و همراهی یکدیگر در راستای منافع عمومی شهرستان تلاش کنند.

گفتنی است در این نشست پیرامون اراضی معوض بیمارستان، اورژانس و راه دسترسی بیمارستان به جاده سنتو، ارائه زیرساخت‌هایی مانند برق و خطوط تلفن و همچنین آزادسازی اراضی بیمارستان و ... بحث و تبادل نظر گردید.

همچنین هریک از مدیران به ارائه اقدامات مرتبط با بیمارستان حضرت زینب (س) پرداختند.