به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، "محمدعلی شاه حسینی" عصر جمعه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس  افزود:  حضور گسترده و با شکوه مردم مومن و همیشه در صحنه ، پیامی روشن برای همگان بود.
فرماندار اشکذر افزود: جا دارد از ملت بزرگ و مسلمان ایران و مردم غیور شهرستان اشکذر برای حضور گسترده در این راهپیمایی با شکوه تقدیر کنم.
این مقام مسئول اظهار داشت : مردم ولایت مدار ، هوشیار و بیدار ، با زبان روزه دار برای حمایت از اسلام و برای پشتیبانی از مردم مظلوم غزه و فلسطین و نیز برای محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.
شاه حسینی گفت :مردم انقلابی با شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، اعتزاض خود را به سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر درمورد جنایت های رژیم صهیونیستی نشان دادند.
وی همچنین روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را یکی از یادگارهای امام راحل نام برد و آن را نمادی برای بیداری و وحدت امت اسلامی و نیز زنده نگهداشتن یاد مردم مظلوم فلسطین دانست.
فرماندار اشکذر همچنین جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کرد و گفت: جنایات رژیم اشغالگر قدس وجدان های بیدار و آگاه و بصیر را به خروش وادار می کند تا در برابر این هجوم و حملات واکنش نشان دهند.