در نشست ستاد صیانت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ فرماندار اشکذر در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی از سه دستگاه برتر شهرستان که فعالیت‌های مؤثری در تکریم ارباب‌رجوع به‌ویژه حوزه‌های عفاف، حجاب و حقوق شهروندی داشته‌اند تجلیل کرد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" ملاک انتخاب این ادارات را گزارش‌های مردمی و بازرسی‌های انجام‌شده دانست و افزود: تقویت و ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب ضمن اینکه از وظایف قانونی کارگزاران نظام است به‌عنوان یکی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها نیز با بررسی و رفع کاستی‌ها و نیز افزایش نقاط مثبت خود ضمن استمرار و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مؤثر در جهت تقویت و حفظ ارزش‌های اسلامی بیش از گذشته اهتمام ورزند.

 

ضرورت برخورد مناسب با ارباب‌رجوع‌ها موضوع دیگری بود که فرماندار اشکذر بر آن اصرار ورزید و بر رعایت خلاقیت در عین انجام وظایف قانونی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی قوانین به مردم به‌ویژه در بخش خضرآباد تأکید نمود.

 

فرماندار اشکذر در پایان این نشست از روسای ادارات بهزیستی، هلال‌احمر و صنعت معدن تجارت شهرستان به‌عنوان دستگاه‌های برتر با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.