همزمان با هفته دولت؛

فرماندار اشکذر با بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی این شهرستان دیدار کرد

فرماندار شهرستان اشکذر همزمان با گرامیداشت هفته دولت، با بانوان فعال این شهرستان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی، دیدار و پیرامون مسائل مطرح شده از سوی بانوان و تبیین اقدامات و فعالیت‌های دولت گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست اظهار داشت: آموزش در حیطه‌های مختلف در حوزه بانوان بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدامات مؤثری انجام دهیم.

روح‌الله ردائی در ادامه به تشریح برنامه های یزدنوین پرداخت و بیان کرد: در قالب یزد نوین، مهمترین و اولویت‌دارترین طرح های استان یزد معرفی شده و برش استانی این برنامه نیز مشخص شده است.

فرماندار شهرستان اشکذر به تشریح برخی از طرح‌های شاخص استانی و شهرستانی یزدنوین پرداخت و یادآور شد: دولت سیزدهم به همین منظور بودجه خوبی به استان یزد تزریق کرده است.

ردائی همچنین با اشاره به 26 پروژه شهرستان اشکذر با اعتبار 200 میلیارد تومان که در هفته دولت بهره برداری می شود، اظهار داشت: این پروژه ها روز شنبه، همزمان با هفته دولت با حضور استاندار و یکی از وزرای دولت سیزدهم افتتاح و بهره برداری می‌شود.

وی، از شاخص‌ترین پروژه ها به روشنایی بلوار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بیمارستان حضرت زینب(س) نیز 30 میلیارد اعتبار از استان دریافت کرده که تلاش می شود این بیمارستان در دهه فجر سال جاری افتتاح گردد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها، تحولی چشمگیر در شهرستان اشکذر ایجاد شود.

فرماندار اشکذر با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی بانوان این شهرستان اظهار داشت: بانوان فعال اشکذر بیشتر در حوزه های فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند و امیدواریم با تعاملی که برقرار می شود و با نظرات کارشناسی روی طرح ها بتوانیم شاهد تحول جدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرستان اشکذر باشیم.

در این دیدار، تعدادی از بانوان فعال شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ... پرداختند.​​​​​​​