به مناسبت هفته دولت و همزمان با روز داروسازی؛

فرماندار اشکذر با داروسازان این شهرستان دیدار و از آنها تجلیل کرد

روح‌الله ردائی در مراسم دیدار و تجلیل از داروسازان شهرستان اشکذر که همزمان با روز داروسازی برگزار شد؛ به تبیین و تشریح اقدامات دولت سیزدهم بویژه در شهرستان اشکذر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، به مناسبت هفته دولت و همزمان با سالروز میلاد محمد زکریای رازی، پزشک و فیلسوف ایرانی  و روز داروساز، روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با داروسازان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این دیدار که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشکذر نیز حضور داشتند؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تبریک روز داروسازی، زحمات و تلاش‌های داروسازان در راستای دستیابی به اهداف نظام سلامت را ارج نهاد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر با تشریح سیاست‌ها و اقدامات دولت سیزدهم، به مصوبات خوب سفر ریاست جمهوری به استان یزد، سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و سفر اخیر استاندار یزد به شهرستان اشکذر اشاره کرد و افزود: سفرهای مسئولان استانی و کشوری به شهرستان اشکذر در یک ساله گذشته دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و انشاالله امسال دهه فجر متفاوتی را در شهرستان اشکذر تجربه خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای شاخه‌ای گل از خدمات داروسازان شهرستان اشکذر قدردانی به عمل آمد. ​​​​​​​