فرماندار اشکذر با سرپرست جدید فولاد آلیاژی ایران دیدار کرد

روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی معاونین فرمانداری و بخشداری مرکزی با "محمد کمال‌زاده" سرپرست جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی در این نشست ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و عرض تبریک انتصاب محمد کمال‌زاده به سرپرستی شرکت فولاد آلیاژی ایران بر تعامل و هم‌افزایی بیش از پیش فولاد آلیاژی ایران و مدیریت شهرستان اشکذر در راستای توسعه متوازن و پایدار این شهرستان تاکید کرد.

محمد کمال زاده سرپرست فولاد آلیاژی ایران نیز در این نشست بر تعهد این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تأکید و خاطرنشان کرد: فولاد آلیاژی ایران با نگاه ویژه در راستای حمایت از مناطق پیرامونی تلاش می‌کند در چارچوب قوانین شرکت و با توجه به بضاعت موجود، سهم کوچکی در جهت رفع مشکلات و همچنین افزایش شور و نشاط اجتماعی داشته باشد.

گفتنی است در این نشست که علی دوستان نایب‌رئیس هیئت مدیره و معاون اجرایی شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز حضور داشت، پیرامون هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش در راستای توسعه پایدار شهرستان، افزایش شور و نشاط اجتماعی و نقش صنعت در کاهش آسیب‌های اجتماعی بحث و تبادل‌نظر شد.