فرماندار اشکذر با فرمانده انتظامی استان یزد دیدار کرد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با سردار عباسعلی بهدانی‌فر فرمانده انتظامی استان یزد دیدار و درخصوص مشکلات ترافیکی تقاطع کلانتری خیابان امام خمینی (ره) اشکذر و مطالبه مردمی ایجاد کلانتری در شهر مجومرد گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در این دیدار با اشاره به موقعیت استراتژیک و قرابت مکانی شهرستان اشکذر با مرکز استان، خواستار توجه بیش از پیش استان به مقوله نظم و امنیت پایدار دراین شهرستان شد.

ردائی در ادامه به نقطه حادثه‌خیز تقاطع نزدیک ساختمان کلانتری خیابان امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و گفت: همکاری و تعامل شهرداری اشکذر و نیروی انتظامی شهرستان در راستای کاهش مشکلات ترافیکی در این تقاطع بسیار مؤثر خواهد بود.

رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذر احداث کلانتری در شهر مجومرد را از مطالبات بحق مردم این شهر قلمداد و تصریح کرد: براساس استاندارها و پارامترهای مؤثر در احداث کلانتری، با نگاه مثبت برای همکاری در ایجاد یک پایگاه انتظامی و افزایش سطح امنیت در شهر مجومرد تلاش خواهیم کرد.

سردار بهدانی‌فر فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار ضمن بیان اهداف و سیاست‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت هرچه بیشتر، افزود: برای حل مشکل ترافیکی تقاطع خیابان امام (ره) اشکذر و مطالبه مردم شهر مجومرد درخصوص ایجاد یک پایگاه انتظامی همکاری لازم را خواهیم داشت.