به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر برگزار شد رضایتمندی مردم از این دستگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: علیرغم شرایط مناسب شهرستان در حوزه توزیع برق، برخی از مسیرهای تردد شهری همچنان از نعمت روشنایی بی‌بهره‌ است.

فرماندار اشکذر لزوم ایجاد روشنایی در بلوار سرداران «رضوانشهر»، «زرین‌شهر» و «شهدای حکیم‌آباد» این شهر را یادآور شد از همراهی شهرداری اشکذر برای تحقق این مهم خبر داد.

وی بابیان اهمیت روشنایی جاده سنتو با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خواست تا اهتمام ویژه‌ای در اجرای روشنایی میدان «صاحب‌الزمان» تا ورودی جاده «طبس» داشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به هزینه‌های بالای روشنایی معابر شهر اشکذر بر لزوم جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف تیرهای چراغ‌برق تأکید نمود.

در ادامه این نشست ضمن طرح مشکل یک واحد تولیدی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر نیز بابیان درخواست‌های مردم آمادگی خود را برای اجرای روشنایی معابر مختلف شهری اعلام کردند.