هم‌زمان با هفته دولت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ هم‌زمان با هفته دولت، امام‌جمعه خضرآباد و فرماندار اشکذر و جمعی از روسای ادارات شهرستان با مردم روستاهای منطقه خمسیان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات این مناطق با آن‌ها گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

امام‌جمعه خضرآباد در این نشست با تأکید بر اهمیت بازگو کردن خدمات دولت به مردم گفت: ضروری است مردم از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند نظام و دولتمردان آگاه شوند.

حجت‌الاسلام «محمدحسین غالبی» تصریح نمود: درگذشته مردم با مشکلات متعددی به‌ویژه در روستاهای مناطق محروم مواجه بوده‌اند که طی چهار دهه اخیر و به برکت نظام جمهوری اسلامی مرتفع شده است.

فرماندار اشکذر آب را به‌عنوان مهم‌ترین درخواست مردم بخش خضرآباد مطرح نمود و افزود: در همین راستا اعتبارات آب و فاضلاب روستایی در سال جاری افزایش‌یافته است تا با لای روبی قنوات خللی در تأمین آب شرب موردنیاز مردم به وجود نیاید.

«محمدعلی شاه‌حسینی» ایمنی جاده یزد خضرآباد را به‌عنوان درخواست دیگر مردم عنوان کرد و اظهار نمود: عملیات تعریض و بهسازی آسفالت این مسیر آغازشده است و طی روزهای آینده 2 دوربین کنترل سرعت برای کاهش حوادث نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت انتقال گاز برای روستاهای این منطقه نیز گفت: با مدیریت شرکت گاز استان مکاتبه لازم صورت گرفته است و قول مساعد برای گازرسانی به ساکنان این چهار روستا داده‌شده است.

روستاهای خمسیان چهار روستای خمسیان، دولاب، میل سفید و پناه کوه را شامل و دورترین مناطق روستایی شهرستان اشکذر می‌باشند.