در آستانه دهه مبارک فجر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در آستانه دهه مبارک فجر، فرماندار اشکذر در معیت اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران شهرستان ضمن حضور در شهر خضرآباد با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار اشکذر در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، مردم این خطه را تلاشگرانی دانست که علا رغم کمبود منابع و محرومیت فعالیت‌های گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی و صنعت داشته‌اند.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» با اشاره دستاوردهای انقلاب برای کشور و نیز این منطقه گفت: ماحصل مهم این چهار دهه را می‌توان در حوزه‌های مختلف صنعت و عمران روستایی و به‌ویژه انتقال آب و گاز مشاهده نمود.

 

وی افزود: در راستای تکمیل و جذب کامل اعتبار این پروژه‌ها دیدارهای متعددی با مسئولین استانی تنظیم‌شده است و در صورت مشارکت مردم گازرسانی به روستای «بوز» در سال آتی آغاز خواهد شد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر اختصاص تسهیلات فراگیر با دوره تنفس را فرصتی مناسب برای مردم و به‌ویژه جوانان روستاها دانست و تأکید نمود: پرداخت تسهیلات به روستاهای بخش خضرآباد و در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی در اولویت است.

 

فرماندار اشکذر در بخش دیگر صحبت‌های خود با تأکید بر ضرورت تبعیت از مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولین شهرستان ضمن حضور مستمر در بخش‌ها و روستاهای شهرستان نسبت به پیگیری درخواست‌های مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

در این نشست شهردار، اعضای شورای اسلامی و مردم شهر خضرآباد نیز بابیان مسائل و دغدغه‌های خود رفع این مشکلات را خواستار شدند.