در دیدار با بسیجیان شهرستان اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "شاه‌حسینی " فرماندار به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در جمع بسیجیان شهرستان اشکذر به دستاوردها و گام‌های مثبت دو سال گذشته دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال "دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی" با رهنمودهای مقام معظم رهبری و درایت دولتمردان این عملکرد به‌خصوص در مسائل اقتصاد، روابط بین‌الملل و سیاست خارجی با رضایت حداکثری مردم همراه بوده است.

 

شاه‌حسینی افزود: باوجود تمامی تحریم‌های ظالمانه طی دو سال گذشته، دولت یازدهم با کمترین میزان تورم کشور را اداره کرده است و این امر با تکیه‌بر امکانات خدادادی، نیروها و دانش بومی انجام‌شده است.

 

وی با اشاره به سخنان ریاست محترم جمهوری در دیدار با فرمانداران و اینکه بزرگ‌ترین کار دولت در سیاست داخلی برگزاری موفق انتخابات است تصریح کرد: در شهرستان اشکذر تمامی دست‌اندرکاران در تلاش‌اند تا زمینه‌های لازم را برای برگزاری انتخاباتی موفق در فضایی آرام و بانشاط فراهم آورند.

 

فرماندار اشکذر در ادامه بر انسجام، همدلی و مشارکت حداکثری همه سلایق در انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در هفتم اسفند اقتدار و سربلندی پیش از پیش ایران اسلامی را به همراه دارد.

 

شاه‌حسینی اظهار کرد: فراهم کردن فضا و شرایط مناسب انتخاباتی با کمک همگان میسر است و در شهرستان اشکذر هیئت‌های اجرایی و نظارت نیز تاکنون طبق برنامه زمان بدی جلسات خود را تشکیل داده‌اند و اقدامات لازم انجام‌گرفته است.

 

وی خطاب به حضار افزود: همه تلاش‌ها باید در این جهت باشد که از امکانات دولتی له یا علیه افراد استفاده نشود و وظیفه‌داریم در این امر با اجرای دقیق و شفاف قوانین؛ انتخاباتی پرشور و بانشاط در هفتم اسفندماه برگزار کنیم.