به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با هفته شوراهای آموزش و پرورش، دویست و شصت و یکمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار، ائمه جمعه و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان اشکذر برگزار شد.

هادی‌نسب در این نشست ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، از تلاش‌ها و نگاه ویژه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان به فرهنگ‌سازی و پرورش دانش‌آموزان تقدیر و تشکر نمود و با تأکید بر توجه بیش‌ازپیش به پرورش در کنار آموزش دانش‌آموزان، افزود: بازتاب اقدامات و دغدغه‌های پرورشی نهاد‌های آموزشی در سطح استان و کشور در آینده نمایان خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت و اقداماتی که درخصوص آموزش و پرورش صورت می‌پذیرد؛ مصادیق بارز باقیات‌الصالحات است؛ اظهار کرد: پیشنهاد می‌گردد آموزش و پرورش شهرستان 5 نفر از دانش‌آموزان را به عنوان انجمن مشاوران فرماندار معرفی نماید و نکات و مسائل و دغدغه‌های شهرستان در همه موضوعات از نگاه و نظر دانش‌آموزان احصاء شود تا بتوانیم با تلفیق آن در فعالیت‌های اداری در راه رشد و اعتلای امور فرهنگی شهرستان گاه برداریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر افزود: فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی از جمله امور زیرساختی است که نتیجه آن در آینده نمایان خواهد شد و قطعاً حضور افرادی با دانش و توانمندی بالا در عرصه‌های مختلف در آینده، حاصل تلاش و پشتکار امروز متولیان امور فرهنگی و آموزش و پرورش است.

"محمدعلی الیاسی" رئیس آموزش و پرورش شهرستان اشکذر نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت‌پذیرفته در زمینه آموزش و پرورش شهرستان در چهارماه گذشته، از کسب رتبه دوم شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر در بین 14 منطقه در استان یزد خبر داد.

شایان ذکر است ارائه گزارش عملکرد چهارماهه آموزش و پرورش شهرستان، تجلیل از دانش‌آموزان برتر استانی حوزه قرآن و عترت، تجلیل از افراد برتر در مسابقه عکاسی "من کودک توانمند روستایی هستم"، بررسی مشکلات پژوهش‌سرای شهرستان و عقد تفاهم‌نامه احداث نهمین آموزشگاه خیری در شهرستان اشکذر از جمله موضوعاتی بود که در دستورکار این نشست قرار داشت.