فرماندار اشکذر بر ضرورت احیا و جان‌بخشی دوباره قنوات خضرآباد تاکید کرد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با تأکید بر ضرورت احیا و جان‌بخشی دوباره قنوات خضرآباد، خواستار تسریع در اجرای تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد دراین خصوص شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشستی به ریاست روح‌الله ردائی و با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و همچنین اعضای شورای قنات خضرآباد و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر پیرامون مباحث مالی مرمت و بازسازی قنوات خضرآباد بحث و تبادل نظر شد.

 ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با اشاره به وقوع سیل در سال جاری، خاطرنشان کرد: مسئولان جهاد کشاورزی استان در جریان بازدیدهای میدانی از خسارات سیل، متعهد به پرداخت هزینه بازسازی و مرمت قنوات توسط خود مردم شدند و درحال حاضر باید از محل اعتبارات ملی، مبلغ مورد تعهد خود را پرداخت کنند؛ البته اعتباراتی نیز از سوی خود مردم برای احیای قنات‌ها اختصاص یافته است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت احیا و بازسازی قنوات خضرآباد، به اعتبارات شهرستان اشکذر اشاره و تصریح کرد: فرمانداری شهرستان مبلغ یک میلیارد ریال برای احیای قنات خضرآباد به مدیریت جهاد کشاورزی اختصاص داده است و برای سال آینده نیز برای احیای این قنات اعتباراتی اختصاص خواهد داد.

فرماندار شهرستان اشکذر در پایان از برگزاری نشست با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد و انتظار اتفاقات خوب درخصوص ناحیه صنعتی خضرآباد خبر داد و اظهار امیدواری کرد با این اتفاق کارآفرینی و اشتغال‌زایی بیش از پیش در منطقه خضرآباد کلید بخورد.​​​​​​​