نشست بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی به ریاست هادی هادی‌نسب فرماندار شهرستان و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان با دستورکار هم‌اندیشی درخصوص نحوه برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و توسعه فضای سبز شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی‌نسب فرماندار شهرستان در این نشست با اشاره به ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی و اقلیم خشک و نیمه خشک شهرستان اشکذر، بر ضرورت توسعه فضای سبز در کنار حفظ آن تأکید و خاطرنشان کرد: توسعه فضاي سبز در مناطق شهري و روستايي از مهمترين مسائلي است که باید با هماهنگی و همدلی همه دستگاه‌ها و با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی مورد توجه جدي قرار بگيرد.

هادی‌نسب در ادامه خواستار تهیه بانک اطلاعاتی از فضاهای سبز شهرستان توسط جهاد کشاورزی شد و افزود: با استفاده از بانک اطلاعاتی فضای سبز می‌توان میزان رشد و توسعه فضای سبز و دلایل آن را بررسی کرد و با تقویت نقاط قوت در راستای فرهنگ‌سازی و توسعه بیش از پیش فضای سبز شهرستان گام برداشت.

گفتنی است حاضرین به فراخور مسئولیت و وظایفشان به ارائه نقطه‌نظرات خود و بحث و تبادل‌نظر در خصوص دستورکار این نشست پرداختند.