فرماندار اشکذر بر نقش مهم رسانه در جهاد تبیین تأکید کرد

 روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر درخصوص ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: رسانه‌ها به عنوان عامل مؤثر در جهاد تبیین می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

 

 به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان در نشست با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی گفت: انتخابات در کشور ما برگرفته از یک حکومت مردم سالاری است و برگزاری انتخابات برای مردم همیشه از جایگاه والایی برخوردار بوده است؛ چراکه علاوه بر تعیین سرنوشت آنان، باعث بازدارندگی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان شده است.

ردائی در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت و نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین، افزود: رسانه‌ها در روشنگری افکار عمومی و تشویق به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأي، نقش اساسی داشته و امروز اهمیت آنها با وجود فضای افسارگسیخته مجازی که همواره مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته، آشکارتر می‌شود.
 
نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر نیز در این نشست گفت: اصحاب رسانه باید هم از نوع جرائم انتخاباتی و هم میزان مجازات آن اطلاع کامل داشته و اطلاع‌رسانی جامع در این زمینه صورت گیرد تا حوزه انتخابیه شهرستان اشکذر کمترین میزان تخلف در انتخابات را داشته باشد.